dag 11 - mina syskon

(Jag får köra flera nr på en dag för jag ska göra den här listan innan månaden är slut)

Okay. Mina syskon. eller mitt syskon rättare sagt. Min syster är det bästa jag har, om det är någon jag skulle göra allt för (bokstavligen) så är det henne. Det är svårt att tänka mitt liv utan henne, för hon finns där alltid. och ända sen jag var liten har hon varit min förebild.. Jag tror ändå att alla syskon är förebilder för sina småsyskon. jag vet att min syster alltid skyddar mig och då menar jag inte att om någon har för mycket luft så kommer hon PANG BOOM så är näsan krossad men ni fattar ellerhur brushor.
Precis som alla syskon har vi våra stunder, menmen.
Vi är ju inte systrar för ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0