dag 13 - när jag är ledsen

Okej.... ? vet inte vad du menar med det här men lets go. När jag är ledsen så vill jag sitta för mig själv och deppa sönder, jag lyssnar på alla låtar som får mig att gråta mer och jag kollar på sorgliga filmer och jag kan gråta mig till sömns. När jag har gjort dom sakerna så blir jag glad igen. innan pratade jag alltid om mina "problem" med mina vänner, Jag sa alltid till när jag vara ledsen. men jag är inte ledsen längre. Inte för något. Jag blir arg istället.
.
Och jag kommer inte till mina vänner längre om det är något för jag hatar att få höra alla äckliga och fula ord "det kommer bli bra. skit i han/henne. tiden läker alla sår. Du förtjänar inte det. Gråt inte, han/hon är inte värd dina tårar" blablaaaabllllaaaa!!
.
jag har fått mitt hjärta krossat två gånger och ska man rita ett krossat hjärta så ritar men det i två delar. Så jag är alltså okrossbar:) Slå det om ni kan
Det har också funnits en tid då jag var lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0