Bästis

Det finns en tjej. En tjej jag ger allt för, en tjej jag hade offrat allt för. Den här tjejen gör mitt liv till något positivt. Hon och jag har gått igenom så mycket, 14 år tillsammans, och jag lovar, att det kommer bli så många fler. Jag behöver inte ens oroa mig för att den är otroliga tjejen ska lämna mig. det kommer inte ens bli bråk. Småtjafs, ja. Storbråk, nej. Det spelar ingen roll hur mycket jag skriver eller ens skriker åt henne hur mycket jag älskar henne. Hon kommer aldrig förstå. Men med hela mitt hjärta kan jag lugnt säga att det är den här tjejen som alltid kommer ha den absolut största platsen i mitt hjärta, den jag för alltid kommer offra varenda del av mig till, all kraft och all min energi. Den här tjejen äger mitt hjärta och hon är min andra halva. Den tjejen heter Erika Nykjär. Och hon är så mycket mer än bara en tjej. För hon är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar dig, och jag gör vad som helst för dig <3333



http://erikamyplace.blogspot.com/

2010-11-23 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0