byxmyndiga sara wiiee

Godmorgon:) Kollar på harry potter som går på femman. Harry potter är faktiskt inte så bra som alla säger... Och jag har ätit jättenyttig frukost. Chips och cola, gott. Igår var vi hemma hos sara en stund innan vi drog till limhamn men där hände inte ett skit så vi drog vidare till stan och åt på mcdonalds istället<33333 Det var ju meningen att jag skulle sova hos Moa men jag åkte hem istället. Känns som jag kommer bli sjuk nu.... .. Punkt punkt jag nyser hela tiden. Ja ja, pussHejdåhadetjättebraochGRATTISIGENSARAMINÄLSKLINGPÅFEMTONÅRSDAGEN. glöm inte kondom ;):*

Kommentarer
Postat av: sara kingen, och liiite mongoliid

HAHAHAHAHHAHA tack elin. älskar dig mest :D

2010-11-21 @ 20:56:43
Postat av: inez

harry potter är inte så bra som alla säger , den är bättre ;)

2010-11-21 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0