första o sista svaret på dina söta kommentarer. puss

Anonym om seg segare segast?:
lilla gumman du är skitful aahahah hörde att ditt ex var otrogen mot dej på nyår hahahahahah.
IP: 83.145.54.76

svar: Ful? Är jag ful? haha jag har iallfall ett självförtroende som är 10 gånger bättre än ditt, och att mitt ex var otrogen mot mig på nyår var väl lite kul eftersom jag hade ingen pojkvän på nyår;) synd att det är du som känner dig ful och har små bröst, ett stort och ett litet vad du nu kommenterar. wiiiiee tur att jag inte tar åt mig du. :) lite synd att du måste kommentera anonymt för att du inte vågar stå för dig själv. HAHAHAHA fan va kul och patetiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0