gissa om jag flabba?

smsa från sara:
''Inatt drömde jag att vi var hemma hos dig också satt jag i din säng och peta i näsan också peta jag för djupt elr något för det började blöda också satt jag i din säng som ett frågetecken och du bara men få de o sluta blöda, om det rinner en droppe blod t så åker du på en fet smäll också satt jag bara där sen kom moa inspringande också dör hon av flabb HAHAHAHAHAHA sen minns jag inte mer elr så vaknade jag''
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH herreguuuuuudddddddddddddddddddd jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0