håll tummarna

Fuck blogg.se. Det står:
elin säger
AFAN!!¤%&/%¤""
Sara säger
HAHAHAHHA
elin säger
imorgon ska jag kleta bajs på hela skolan
Sara säger
jag med
och kissa på väggarna
HAHAHAHHAH tänk simon frågar dig
ajjaj elin, vem e skylldig t ditt sugmärke
du bara din brud ;
HAHAHAHHAHAHA
elin säger
ja hoppas han cuttar sig själv då för han blir så sårad så jag svimmar och får åka hem och där hemma cuttar JAG mig själv för jag lovade mig själv att aldrig mer svimma av blod och då svimmar jag igen och kan inte stoppa blodet så jag dör och slipper skolan föralltid.
Hoppas han frågar.
elin säger
AFAN!!¤%&/%¤""
Sara säger
HAHAHAHHA
elin säger
imorgon ska jag kleta bajs på hela skolan
Sara säger
jag med
och kissa på väggarna
HAHAHAHHAH tänk simon frågar dig
ajjaj elin, vem e skylldig t ditt sugmärke
du bara din brud ;
HAHAHAHHAHAHA
elin säger
ja hoppas han cuttar sig själv då för han blir så sårad så jag svimmar och får åka hem och där hemma cuttar JAG mig själv för jag lovade mig själv att aldrig mer svimma av blod och då svimmar jag igen och kan inte stoppa blodet så jag dör och slipper skolan föralltid.
Hoppas han frågar.

Kommentarer
Postat av: sara kingen, och liiite mongoliid

HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA

2010-11-14 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0