jag älskar mig själv

Så är det bara. Klart det finns dagar jag känner mig mindre snygg, dagar jag känner mig hemsk och rutten, haha. men oftast är jag nöjd med mig själv. Och idiotiska kommentarer om mig, mitt liv eller mitt utseende är något jag inte bryr mig om, helt seriöst så skrattar jag åt dom. På riktigt. jag kanske bara har jävligt dålig humor eller så är kommentarerna så patetiska att det faktiskt är kul.
Jag älskar min kropp, jag har alltid varit smal. till och med för smal. Och när folk påpekar det så är det det enda jag någonsin har tagit åt mig av när det gäller mitt utseende. men jag kan äta vad jag vill, hur mycket jag vill och precis när jag vill. Jag har gått upp flera kilo sen förra vintern och sen i somras. Och jag kan säga med handen på hjärtat att jag har nog aldrig varit så nöjd med mig själv som jag är nu. Det är mitt liv och det är jag som styr över det, därför kan ingen annan förutom jag få mig att må dåligt med mig själv. ;) Kvittar vad ni säger så älskar jag mig själv. Förhållandet med dig själv är det viktigaste för vad som än händer finns du alltid där för dig själv. Sagt och gjort :)
Hade kunnat hålla på hela natten att lägga ut bilder men så kul ska vi inte ha det. Ser framemot vad ''anonym'' kommer komma med för kommentar nu!!! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

du är inte den ändå som gör de, för jag älskar också diiiiig :D :D :D

2010-11-16 @ 17:53:20
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bilder på ditt rum & visa? :)

& vilken musik du lyssnar på. Skulle va kul! Kram

2010-11-16 @ 18:05:39
Postat av: Lisa

Sv: Det kan jag absolut göra :) bara att skicka din mail så skickar jag den så fort jag kan :) ( Den ligger på min bärbara dator )

2010-11-16 @ 18:21:50
URL: http://lisafallstrom.blogg.se/
Postat av: emilia

hej elin! du verkar va en jättefin person och tycker verkligen inte du ska ta åt dig av annonyma, men ja undrar bara om du inte bryr dig om deras kommantarer varför lägger du då ut en text om de och skriver att du älskar dig själv och under de en txt du du visar kommentaren?

2010-11-16 @ 21:07:06
Postat av: moa

du är perfekt

2010-11-16 @ 21:38:01
URL: http://moairmahampelina.devote.se
Postat av: Anonym

Den nästsista bilden på dig är skitsöt! :)

2010-11-17 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0