soft friluftsdag...

Det här är nog en av de fulaste bilderna jag har sett men det är den enda jag har från idag så den får duga.
F*n vad kallt det är ute Helt sjukt.. Jag kom nästan precis hem från kockums där alla åttor har varit hela dagen. Har bowlat Gissa vem som vann.., åkt skridskor som gick rent åt helvete HAHAHA dessutom fick man ha en ful svamphjälm och det var ju så kul att ta foto på mig och felicia då ;).. Sen skulle vi simma men jag och Felicia åkte hem istället. Det är värsta busskaosen så bussarna är fulla. Och då menar jag fulla av människor, hoho.
Nu väntar jag på Sandra som ska hjälpa mig att plugga så jag har det gjort sen ska jag kolla på OC hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0