SOMMAR 2009

Dagar när jag och amanda var med s, a och colin alltid haha.
Jag och amanda på väg till entre
Ven med amandas familj
Amanda ♥ Elin. Vi bodde bokstavligen tillsammans den sommaren. miss u
På nrj
Vattenspridare med Alice hahaha
I Lödde med Amanda och hennes familj. Trevlig helg tjejer;) och HELA SYSTÄÄÄÄÄMET!! åhh vill tillbaka
Grillade med Felicia, haha
Nrj
Det här är inte ens hälften av alla bilder... Ska försöka få bilderna från när jag och alice campade också. dom försvann från min data när den gick sönder. Jag låg bokstavligen och grät för alla mina bilder och texter var borta, buhu..

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag saknar dig också så sjukt mycket! Och ja vi bodde verkligen ihop hhehe... kommer aldrig glömma den sommaren asså :P love u (L)

2010-11-23 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0