Vintern är ändå mysig

Nu är det vinter, nu är det vinter precis som vi har önskat hurra
Nu tar vi kälkarna fram, och vantarna på
Sen vi åker i backen TJOHEJ vad det ska gå.
Ah, nu är det vinter på riktigt alltså… Slutade skolan klockan 12 idag, riktigt chill. Sen åkte jag till saras skola och va där, asså jag älskar deras klass så jävla bäst är den hahaha. Dom hade snöbollskrig och sånt roligt. Hon slutade tre och då gick vi hem och gjorde varm oboy med grädde. Vid femtiden gick vi tillbaka till hennes skola där det va öppet hus tror jag, dom sålde ost som lukta bajs och sånna där coola saker! Nu är jag hemma och har precis käkat. Ska snabbt hoppa in i duschen och sedan plugga röven av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0