Girlpower ;)

Är det bara jag som tycker det är riktigt töntigt att allting ska bli en stor sak om någon lägger ut en bild på sig själv i bara trosor och bh? Det är flera tusen mer människor som ser en när du går på stranden i bikini än dom som ser dig på internet?! Och om en kille med en massa magrutor lägger ut en bild på sig själv i bara kallingar så är det helt OK? Jag fattar inte grejen, alla tjejer/kvinnor är fina precis som dom är så varför skulle det vara något dåligt att visa upp sig själv? Det är väl faktiskt bättre att göra det än att ligga inne och skämmas över sig själv! Då snackar jag inte att man ska lägga upp flera nakenbilder på sig varje dag, men bh och trosor??? What the fuck is the big deal?! Kan någon snälla förklara det för mig för jag förstår inte vad problemet är! :)
Hey! Jag heter Elin och jag går faktiskt till stranden med hälften av dessa kläderna på mig!!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Så rätt!

2011-04-18 @ 00:05:10
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0