Hässleholm

I lördags kom mamma och hämtade mig hos moa, så vi åkte hem och tog ett jävla snack med pappa också och sen fixade jag mig och åkte upp till stan där jag mötte upp moa. Vi gick vidare mot centralen så åkte vi till hässlehullllaaaaaa! Där gjorde vi inget alls vettigt, vi gick en jäkligt lång runda med hennes pappa, åt supergod mat och kollade på två filmer som vi däckade till.
Idag åt vi frukost, gick ut och solade (19 GRADER I SKUGGAN!!!!), anteckna att jag fick färg och fräknar. Ett stort fett plus på den! Sen gick vi ända in till stan och träffa Edem. Sen gick vi hem och åt mat, tog tåget till Malmö och träffade Andy, Abdi och Jorby (? tror jag det va..) en liten stund. Så jävla balla pågar det där asso;) jag kom hem för en timme sedan och har tryckt i mig två mackor så nu är det läggdags för mig. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0