HTC Wildfire

Nu säljer jag ming HTC Wildfire som jag köpte någon gång i januari. Jag gav 2700:- för den och jag har använt den i sammanlagt en och en halv månad ungefär. Jag tänker sälja den för 2000:- men är villig att gå ner till 1700:-, den har en pytteliten repa där upp och hjärtat ni ser på baksidan är av blyertspenna så det är bara att sudda ut. Jag hade tänkt sälja den eftersom jag fick en ny Xperixa x10 mini och blev överlycklig, och använder hellre den än min HTC. Annars är det en bra mobil, kan bli lite seg om man har för många sms. Det är en sjukt fin mobil också, ett billigare val av Iphone ;) Som jag dessutom ska köpa efter sommaren!
Om ni är intresserade, skicka ett mail till mig på facebook där jag är inne oftast, Elin Amanda Sofie Andersson heter jag där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0