Ingen rubrik

Oj oj oj.. Igårkväll hade vi det sååå himla mysigt!. Vi satt och kollade på en film som heter THE DARKROOM. Sen skulle vi sätta på en annan film men katten hade typ tagit sönder dvdn:( Så vi kollade på Hostel2, Efterlyst och Hollow Man II typ… När klockan va tre så bestämde vi oss för att dygna annars hade vi aldrig kunnat orka upp imorse men Alice och Moa halvsov i soffan halv fem så då gick jag in och la mig.. Alarmet ringde kl9 idag och jag snoozade typ 20 ggr.. Kom iallafall upp till slut när alice kom in och satte sig på sängen, Så vi kokade kaffe och gjorde havregrynsgröt till frukost;)
-
Begav oss mot jobbet och FYFAN!! Det var den hemskaste jobbdagen jag har varit med om...! En tant som skrek som en stucken gris och strutar tog slut, vi hittade inte nycklar hit och dit, lalalala... HAhahaha fyfan ska inte snacka mer om det men de var hemskt.! Efter stresset tog slut gick jag och moa och solade en tio minutare bara. Sen tog vi bussen ut i stugan och åt potatis med grillad kycklingfilé och guacamole, MUUUMMMSSS, Sen gick vi till hemmakväll och köpte godis och kollade på film. Har hunnit duscha också och nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon. Deprimerande att skolan har börjat igen.. Går iaf bara tis-tors sen är det friluftsdag på fredag. Palla skriva mer.. naj, pusspusspussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0