Jag har inget liv

Jag har varit sjuk hela veckan, TUMMEN UPP! Idag gick jag till skolan, var på två lektioner, slutade halv ett sen tog jag och moa bussen till södervärn och träffade Arafat och Naber(?) typ.. Hm, ja. Var där till halv fem något? Sen åkte jag och moa hem och fixade picknick, låt mig skratta hahaha! Vi gick ut och letade upp ett ställe att sitta på men hittade tyvärr inget :( Så vi gick hem och satte oss på balkongen i det fina vädret istället!
Satt där till sara ringde sen begav jag mig mot kära limhamn, vi gick mot berga och där träffade vi sånna töntar ;) Sen slutade felicia sin träning så vi snackade litta allihopa, aaaa. Sen gick jag hem och nu ska jag äta keso med banan och dricka ett fett stort glas med isvatten! Puss puss på gumpalallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0