KÄRLEK

Vill tacka Emelie, Alice och Moa för en helt jävla underbar kväll!!
Alice och Moa kom till mig vid ungefär ett tiden, då hade jag amerikanska pannkakor klara till dom, vi åt det som frukost och sedan var vi uta hela dagen, käkade pommes och gick upp 1kg. ;) När Alice tog taxi hem halv sex började jag och Moa fixa oss och sen åt vi mat som mammi gjorde. Efter det mötte vi upp Emelie i limhamn, tog bussen till centralen, med Alice också, sen åkte jag och moa tillbaka till aq-va-kul och mötte Palle. Sen åkte vi tillbaka till centralen och vidare till stapeln i västra hamnen. kom hem för en halvtimme sedan eftersom Emelies systers pojkvän körde hos hem, åkte genom limhamn och hetsade mot folk. HAHAH dog av flabb!! Gjorde jag iförsig hela kvällen också.. :D GRYM KVÄLL TJEJER! Ses imorgon. :)
Kommer helt klart somna med ett leende på läpparna, en helgrym dag/kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0