Life goes on

Herrejävlar... Dagarna bara flyger förbi och jag kommer för helvete inte ihåg vad jag gör?! Igårkväll åkte iallafall jag, Emelie, Moa och Zara hem till Sorush där det var typ 10st andra också. Ganska drygt där faktiskt, men jag och Moa var hemma vid mig runt elva och gjorde inte ett skit. Åt lite nattamat senare och somnade runt två. Idag vaknade vi halv elva! Var sjukt sega men klockan 15.00 stog vi i Cellos och sålde glass! Slutade klockan åtta men det var överdrivet mycket folk så vi gick därifrån vid nio!!?? Då mötte vi upp Alice, gick till bonnys sen till mig.
Senare gick vi till djupadal för att Alice skulle träffa julius så vi kom på sån smart plan men han är helt borta så vi tog taxi till stan och köpte pizza och kebab sen gick vi hem till moa och käkade ;) Klockan 1 stod min syster utanför med Johan och så körde vi hem, så nu sitter jag här trött som en giraff och ska sova alldeles strax. Ska upp halv sju imorgon(!!) för att vara hos tandläkaren 07.10 och dra ut en tand.. men det är ju fresh.
Har några nya bilder på mobilen som jag lägger upp imorgon, har ingen sladd nu! Possposs på ω (gumpen)
Två sjukt gamla bilder på mig.. sen i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0