Om i lördags

Jadå, moa kom till limhamn, satt på en trappa och snackade lite. Sedan åkte vi hem till henne och hennes mamma var på topp ;) När dom hade gått dunkade vi musik och Albin, Victor, Casper, Emelie och Marcus kom. Va lite galet där men ändå lugnt, hahaha okej... Marcus gick tidigt bara för att lämna hans läkerol!! Stora utropstecken på det. Lite senare kom Robert hem så då tog vi taxi till Borgarskolan och sedan vidare mot sibbarp. När det blev tråkigt där gick jag, moa, albin, victor och casper hem till albin och gjorde ingenting.. Vera, Linnea och Felicia kom dit en liten stund sen åkte jag och moa hem. Satt och åt chips med dippa sen däckade vi.

I söndags gick jag och moa upp hyfsat tidigt faktiskt, åt frukost, chillade lite, lyssnade på musik osv.. Sen tog vi bussen till erikslust och hämtade hennes nycklar och sen åkte vi hem till mig, gjorde pannkakor och sen kom Morgan :D Sen gick vi till bonnys och träffade Victor och gick hem till mig.. Jag och moa duschade sen gick vi och åt pizza. När jag kom hem så kollade jag på film och laddade ner några andra. Var och är inte på humör för att blogga för det finns absolut ingenting att skriva om. Men kolla på videon det är värt det, hahaha! Och bilden kan jag fan inte sluta skratta åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0