Yesterday

Godmorgon:). Eller mja.. har varit vaken sedan klockan tio, men ändå. Igår var absolut ingen intressant dag men kan skriva bara för att.. Sara kom till limhamn efter skolan, vi satt ute i solen och pratade lite, sen gick vi tillbaka till skolan och mötte upp moa. Träffade på felicia och casper och några andra så vi satt kvar där en stund. Sen gick vi hem till mig och fixade oss, åt osv. Tog bussen till mamma och hämtade pengar sedan gick vi till moa, och sen åkte vi till Nobeltorget med Abdi, Simon och Andy.
När klockan var halv nio satt jag och Sara på bussen mot limhamn, skulle träffa Simon och Victor där vilket vi också gjorde. Sjukt tråkigt, så när dom bestämde sig för att gå till simon så gick jag hem och laddade ner några filmer sen somnade jag.
Nu sitter jag och väntar på moa, senare ska vi hem till henne och laga mat, sen får vi se vad som händer!
Idag ska bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0