busy woman

Såhär kan det gå till när man har ett stressat liv:
Vaknade flera gånger imorse men när moa ringde från cellos var det bara att pallra sig upp.. kom dit och hade stressigt nästan hela dagen och sen kom Julia, Emma, Abdi och Andy till limhamn. Fast jag fick världens ryck så vi gick hem till mig, nu är mitt rum om möblerat och jag har dammsugat varenda millimeter av rummet! Just nu är jag i stugan och äter sen är det snabba puckar till limhamn och sen till sibbarp och bada. Full rulle hela dagen.. imorgon ska jag på möte och sen åka motorcykel med pappa, träffa sandra och jobba. Jippi...
Lavdim är bäst!!! (Ja han ville att jag skulle skriva det, fast det ligger såklart sanning i det också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0