det är dags nu

Ja, det är fan det. Inget mer slöande, inget mer "äsch, jag gör det sen". Inget mer av det. Imorgon börjar skolan, jag börjar i nian. Jag känder när jag satt i klassrummet att jag är fan inte redo för det här!? Tiden springer iväg medans jag står kvar på start punkten.. Men läget är som det är och jag ska göra mitt bästa och ge all in hela tiden.
-
Men ja, över till något annat. Jag jobbade som sagt från 16-19 och sen gick jag och solade 11 minuter. Nu har jag duschat, rakat mig överallt och ligger i sängen och äter pasta cabonara. Gott!! Ska försöka sova tidigt ikväll men först ska jag ladda ner en film, är så sugen på att se en ny film så jag börjar snart gråta. Helt ärligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0