En fin torsdag!

Idag träffade jag Sandra för första gången på hela sommarlovet och som vanligt är det JÄVLIGT nice när vi träffas.. vi ställer liksom inga krav alls på oss att vi måste göra något utan vi bara tar det som det kommer! Dagen började med att jag, mamma och pappa var på "möte" som mamma så 'fint' ska kalla det. Sen åt vi frukost på Espresso House och sedan körde pappa mig till lägenheten där jag träffade Sandra eftersom vi också bor i samma hus! Vi gick till Surfing och solade en timme, sen gick vi till Lidl - Lindex - Pelles - Lindex igen och köpte massa underkläder och jag köpte ett par brills - hem till mig och myste med min katt - Cellos - hem till mig igen - mamma hämtade oss så vi åkte ut till stugan och åt sushi - gick hem till mig för jag skulle duscha och sedan gick Sandra upp till sig..
- Sen mötte jag Zara på tempo och gick därefter upp till mig där jag fixade mig snabbt som attan, gick till bussen och tog bussen till Simon där vi har tagit det lugnt och haft kul. Det var Sara, Zara, Simon, Elliot och Victor. Kom hem klockan 12 och nu sitter jag här. Jag sa väl att jag har ett stressigt liv!?!?
Sara, Zara och Jag!
'
'
Tänkte mig denna outfitten men så blev det inte, jeans och en söt tröja med ballerina, äsch...jag var snygg ändå!! Som alltid. (Ursäkta för stavfel, blev lite dricka hos simon men jag mår super!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0