Gang bang

Hellooo, igår jobbade jag fram till halv fyra sen gick jag och Moa hem till mig och jag hoppade och dansade i sängen så hälften av sakerna som låg där gick sönder.. Sen duschade jag och fixade till mig lite och sen gick vi till 28an och käkade, åt knappt hälften ens av det på tallriken. Efter vi hade ätit hade vi ingenting att göra så vi gick till Cellos och underhöll Victoria! Hahahaha rolig tjej faktiskt, sen gick vi hem till mig och jag fixade mig och var galet taggad men kvällen slutade istället med att jag låg däckad i soffan framför ett dåligt tv-program. Jipppiuu! Nu är jag i stugan och väntar på mat.........mensvärk + hunger är inget att leka med. Erika och Jan kommer också snart :) Love.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Haft en bra helg? :)

2011-08-07 @ 16:56:35
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0