hemma igen..

Hello bitches! Har precis kommit hem från Johan, det var Elliot, Victor, Zara, Sara och jag. Och Johan såklart.. (vf fortsätter jag alltid på namnet johan så det blir till johannes...? får alltid sudda ut ett N och -es...) För övrigt så såg jag han innan på busshållsplatsen utanför min stuga men han hälsa inte och jag trodde det var hans bror. Jävla mes! Det enda jag har gjort idag var att lyssna på musik och gråta haha... Sen jobbade jag och efter jobb åkte jag till Johan, satt och snackade lite med Elliot och lyssnade på musik. Och som sagt är jag hemma nu och ska strax sova. Ska upp och jobba klockan 11 elva imorgon.tråkigt men caaaash!! Haha puss.
Sara till vänster och Zara till höger, älskar er mina söta små girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0