Oj...

Herregud..Vad fasen händer!? Jag är mer död än levande för fan.. Men det var helt crazy igår och jag har fortfarande ont i min hals, mitt huvud bultar och det är precis på gränsen till att jag verkligen orkar hålla mina ögon öppna. Klockan 00.00 låg jag i min egna säng igår och idag 08.00 reste jag mig upp helt jävla bakis. Det var tur att det bara var upprop idag annars hade jag inte pallat, men imorgon börjar skolan på riktigt. Efter uppropet idag åkte jag med mamma till mormor, älskar henne!!! Världens bästa mormor allvarligt talat. Vi fikade och sen somnade jag i hennes säng. Skönt! Nu är jag hemma och ska vila mig lite tills klockan är 16, då är det jobb....
Taggade igår på borgaskolan, haha fjortistid men vad fan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0