bara för att

FAVORITERNA
Glass: mjukglass med nötkross och noguatsås hehe
Musik: blandat
Färg: rosa
Film: skräck och tjejfilmer
Språk: franska är så jävla kul hahaha men Dock inget favorit
Länder: Bulgarien och Grekland
Städer: Göteborg
Skolämne: Hahaha vänta.. hahahahaha
Mat: mexikansk kyckling någonting
Sport: Ingen...
Såpa: kollar inte på såpor
Tv Program: OC utan tvekan
Efterrätt: vit chokladmouss (hur det stavas vet i fan) med hallon och blåbär och smulad digestive, mm mumsi
Band: Inget
Idol: idol.. kändis? Channing tatum och Benjamin McKenzie
Klädesplagg: är jag tråkig om jag säger mina nya mjukiskor? :blush:
Affär: Malmborgs hahaha:( nej jag skoja
Kex: Äter inte kex
Chips: dill eller grill
Läsk: cola
Drink: --
Bil: ???
Egenskap hos annan människa: Humor, omtänksam
Modell: tyra banks
Och nu saker jag verkligen hatar:
Språk: SPANSKA kan ta sig där bak
Skolämne: Verkligen alla. men matte NO och SO kan slänga sig
Mat: kött
Affär: ingen
Artist: Inga
Tv Program:  oprah, och sånna som inte har någon mening.
Filmer: Alla b-filmer suger
Egenskap hos annan människa: oförskämda otrevliga och ja.. oförskämda
tog den från paow.se
FAVORITERNA
Glass: mjukglass med nötkross och noguatsås hehe
Musik: blandat
Färg: rosa
Film: skräck och tjejfilmer
Språk: franska är så jävla kul hahaha men Dock inget favorit
Länder: Bulgarien och Grekland
Städer: Göteborg
Skolämne: Hahaha vänta.. hahahahaha
Mat: mexikansk kyckling någonting
Sport: Ingen...
Såpa: kollar inte på såpor
Tv Program: OC utan tvekan
Efterrätt: vit chokladmouss (hur det stavas vet i fan) med hallon och blåbär och smulad digestive, mm mumsi
Band: Inget
Idol: idol.. kändis? Channing tatum och Benjamin McKenzie
Klädesplagg: är jag tråkig om jag säger mina nya mjukiskor? :blush:
Affär: Malmborgs hahaha:( nej jag skoja
Kex: Äter inte kex
Chips: dill eller grill
Läsk: cola
Drink: --
Bil: ???
Egenskap hos annan människa: Humor, omtänksam
Modell: tyra banks
Och nu saker jag verkligen hatar:
Språk: SPANSKA kan ta sig där bak
Skolämne: Verkligen alla. men matte NO och SO kan slänga sig
Mat: kött
Affär: ingen
Artist: Inga
Tv Program:  oprah, och sånna som inte har någon mening.
Filmer: Alla b-filmer suger
Egenskap hos annan människa: oförskämda otrevliga och ja.. oförskämda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0