jag är bäst

zup dudes, Jag vet min uppdatering suger men vet ni vad??? DET ÄR JAG STOLT ÖVER. fast ne, nää igår kom jag hem hel och välbehållen från hässlehulla och då sprang jag rakt hem i mamma och pappas famn, Min systers också för den delen som har varit i gran canaria en vecka!! lyckofis.
Moa kom till mig igen senare på kvällen så träffade vi Sö och Eric. sen somnade jag och moa gott i min säng efter lite pms och helikoptern med brösten. hm, hm moa... Idag vaknade vi upp och gjorde våra välberömda scones och sen softade vi lite och traskade sedan iväg till solariumet och tog oss en solning! Vi åkte vidare till bunkeflo för att träffa sara men jag hann inte så jag åkte hem, duschade, satte mig i sängen och skrev en bibel på bloggen och efter de åt jag pannkakor med min söta familj. KIDDING, jag ska äta det nu. pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0