Listan - 10 saker om dig själv

1. Mitt enda riktiga beroende är mina vänner.
2. Jag har bacillskräck, extrem bacillskräck vilket jag inte har haft innan.
3. Denna ingår väl i 2an men måste ha lite fler hähä men jag kan inte röra plastfolie. blää
4. Fötter är min största fobi.
5. Mörker också. Det värsta som finns
6. Sara och Moa är mina allra bästa vänner. men ingen kan jämföra sig med min syster =)
7. Sammanlagt i hela mitt liv har jag/och/eller mina föräldrar lagt kanske 3000:- på tuggummi till mig, ojsan:P
8. Jag tycker stora starka armar är sexgare än magrutor och jag dör för killar med mörka ögon.
9. Jag älskar att skriva, innan skrev jag minst ett word dokument varje dag. Men sen försvann min bästa vän och min inspiration försvann. Men jag försöker skriva så mycket som möjligt för jag brinner för det. När min data gick sönder i somras grät jag flera gånger för 10 texter försvann och dom betyder jävligt mycket för mig.
10. *hör ihop med nian hehe* Jag vill bli journalist eller författare, Och när jag säger så menar jag inte sydsvenskan eller aftonbladet ;)
mmmmm look at those arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0