Listan - morgonrutiner

På skoldagar väcker mamma mig halv sju, och sen går jag upp kvart över sju och går på toa. Sen tar jag på mig vilket kan ta evigheter att välja kläder... Sist så sminkar jag mig och borstar tänderna, äter aldrig frukost som min mamma hatar., hihihihihhihihi.
På helger går jag upp olika. oftast mellan 10 och 12. På helger är jag en morgon människa och är typ skitpigg. + på helger äter jag frukost, sen beror det på vad jag ska göra, ska jag iväg fixar jag mig men annars kan jag ligga i soffan ofixad hela dagen. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; det är jobbigt att åka skidor, man bara slår sej..

2011-01-09 @ 14:25:32
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0