Listan

Dag 1 - 10 saker om dig själv.
Dag 2 - saker du älskar.
Dag 3 - saker du hatar.
Dag 4 - din favoritplats
Dag 5 - morgon rutiner
Dag 6 - favorit bloggar
Dag 7 - 10 viktiga personer.
Dag 8 - 10 av dina favoritlåtar.
Dag 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta på.
Dag 10 - 10 sista ord du hade velat säga innan du dog
Dag 1 - 10 saker om dig själv.
Dag 2 - saker du älskar.
Dag 3 - saker du hatar.
Dag 4 - din favoritplats
Dag 5 - morgon rutiner
Dag 6 - favorit bloggar
Dag 7 - 10 viktiga personer.
Dag 8 - 10 av dina favoritlåtar.
Dag 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta på.
Dag 10 - 10 sista ord du hade velat säga innan du dog
.
Tog en ny lista av moa, har ingen fantasi till att skriva något för jag ligger som en soffpotatis i min säng och kollar på film dag ut och dag in. Men idag har jag faktiskt gjort lite nytta, jag följde med mamma och handlade sen träffade jag sandra. Vi spelade nostalgi spel, Tex kalaha, Vem ser bäst och Nalle puh lottospel hahaha:) jag har precis ätit bakad potatis oooo och sandra är uppe och äter sen Ska vi kolla klart på filmen Life Size.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0