Tagga det nya året

År 2010 var både upp och ner. Det fanns bra perioder och dåliga, 2011 ska bara ha bra. 2010 gick som en berg och dalbana men detta året är det nya tag, jag ska stanna på toppen och kolla på utsikten, aldrig mer vill jag känna känslan i magen när man åker ner. Mina nyårslöften ska jag hålla också!! VARA NYTTIGARE det är verkligen ett måste, börja på boxning :D, sköta mig i skolan Och ett hemligt ;) 
Ska börja på en ny design och äta frukost sen får vi se vad den nya dagen på ett helt nytt år bjuder pååå :D
OCH jag slutar med den jävla listan och börjar på en annan, nu när det är nytt år så får jag lägga den bakom mig så nu kör vi allt nytt och fräscht wiho

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

TAACK så jättemkt=)=)



Gud va skön bild haha :)

2011-01-02 @ 01:27:30
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0