ändrade planer

Det blev ändrade planer Igår efter jobb, det blev inget mys hemma med vänner, det blev mys på espresso house med moa som har varit borta i två veckor istället. I Hässlehulla. Men nu är hon tillbaka igen och efter espresso house gick vi hem till henne en stund tills min mutti ringde och sa att vi skulle komma till China box. Åt en mumsig måltid där inne på romantiska china boxen<3333 Sen tog vi bussen till Bunkeflo och träffade sara och simon! Träffade min snuttegubbe i 30 minuter efter jobb också men den jäveln vill hellre va i Falsterbo än va med mig och jag åker imorgon och han väljer att komma hem då istället för idag. Någon som inte vill träffa mig, nä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0