anledningar...

Ja, anledningen till att jag inte har skrivit på nästan en vecka är för att jag har inte haft tid, inte orkat sätta igång internet här i stugan, och sist så har min kära men klumpiga pojkvän tagit sönder min dataladdare så nu när jag väl tog mod till mig och berätta för mamma & pappa att den är sönder sa pappa ''ja men ta min''. Varför tänkte jag inte på det innan...
-
Sammanfattning på vad jag har gjort under de senaste dagarna är väl varit på stranden, varit med Johannes, Sara och Simon. Jag har jobbat, festat och blivit sjuk. Jag skulle jobba idag också men istället har jag legat och sovit medans vi har haft gäster för min mormor, skulle jobba imorgon också men så blev det inte.
På söndag åker mamma, pappa, jag och Moa till Götet i fyra dagar. Ska bli nice. Ska försöka uppdatera mera.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0