det funkar inte så

Det är sommarlov. Sommar och lov. Lediga. Sommar. S.o.m.m.a.r.l.o.v. Jag vill inte sitta inne och få fyrkantiga ögon pga en blogg. Nein, nein. Dock har sommarlovet varit lite svajigt hittils men det fixar sig snart. Jag har lärt mig nu. :D Idag ska jag till stranden med Sara så det blir inte så mycket bloggning idag heller. Imorgon och fredag jobbar jag, på lördag måste jag packa och på söndag åker vi till Göteborg. Vi kommer hem onsdag eller torsdag så det blir inte mycket bloggning då heller. Eller jo- jag tar med mig data och internet så det kommer uppdateringar från bilen och sådär!
-
Igår var jag med johannes, sen kom sara. så vi bytte platser och simon va med så det blev det s&s och e istället för e&j och s. Hahaha........vet själv inte vad jag snackar om nu. Lägger in bilder då
Fin bild på världens finaste vän

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Hej, var gärna med i veckans blogg! :D

http://smnmode.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html

2011-07-06 @ 15:27:50
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0