har ingen tid för trams

Nu är det slut, igen, mellan mig och Johannes. Jag pallade inte mer p.g.a privata anledningar. Tänk att något super kan vända till botten på bara några timmar.
Jag kan säga rakt ut att jag mår inte bra, jag vet inte vad jag vill och vad jag vill just nu. Men jag vet att jag måste ta tag i mitt liv och inte ligga inne och tänka igenom allt om och om igen, även om det är det jag vill mest av allt. Det är slut på riktigt, det var jag som gav smällen men samtidigt tog jag smällen också.. Jag har ingen aning om hur det kommer bli nu men jag ska inte sluta kämpa för detta är inte hela världen. Det är hela världen som jag har framför mig.
Kärlek/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0