About yesterday

Donken mat som vi inte ens åt hälften av.
-
Nudlaaaaaar!!
-
Alice med coola brillor hos mig i Onsdags :)
-
I väntan på palleman!!!
-

Igår var det typ kaos. Visst det var kul i början men som vanligt nu för tiden blir det alltid för mycket.. jag och moa åkte iallafall till stan igår för att träffa pallebror, väntade en hel jävla timme men jaja..sen gick vi hem till moa och började laga mat. Precis när johannes och eric kom så var maten klar och det blev tacos!

Efter maten tog vi fram något kortspel och satte oss på balkongen och softade, var riktigt skönt väder ute igår!
Vi hade skit kul, lyssnade på musik, snackade och bara va. Sen gick johannes och eric till möllan för att köpa cigg så jag och moa gick till hemmakväll och köpte godis och läsk. När vi kom tillbaka satt jag och johannes 30 min på balkongen och snackade sen gick jag och pratade med moa och eric och sen gick johannes och eric hem.
Så jag och Moa satte på 1000 gånger starkare och den va ändå bra!
Vi däckade direkt och nu ska vi äta frukost! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0