Midsommar

Trodde inte midsommar skulle bli bra, men det blev det till slut! :) Vi fick gäster och dom är kvar ännu, jag åt mig proppmätt, gick upp 7 kilo extra och sen gick jag till sibbarps marknaden med Lina och Bella. Åkte virvelvinden och booster, fan vad jag och Bella skrek!! Sjukt läskig var den. Var tillbaka här i stugan (Ja, jag bor här under hela sommaren med mina kära(....) föräldrar under vissa anledningar) för ungefär 20 minuter sen och nu grillar dom tydligen korv så ja, det blir ännu mer mat.
-
Och eftersom att jag har glömt Felicias OTH box hemma och råkade ladda ner So7 istället för 3 så har jag hoppat fem säsonger, men vad gör man inte för lite underhållning?
Äckliga bilder men det är iallafall tre nya från idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0