nyvaken tjej

får panik på att blogga, igår gjorde jag de, idag ska jag göra de!!! vEm fan bryr sig? jo Jag gör! Fuck
Okej...igår var jag på jobbet mellan 11-15.30, fick snabbt gå hem och duscha & byta om för att sedan gå på min kusins kalas. Det var helt ok, susanne och jag snackade och allt var bra.. mellan mig och micke också.
Sedan kte jag hem till johannes, vi låg och mös tills eric kom. Han är störd den killen, haha. Han åt fyra hamburgare sen gick han!
Så jag och johannes mös lite till och sen kom eric igen vid 10-tiden. Då blev allt fel, och susanne ringde och då blev det ännu mer fel. Sen gick eric och allting löste sig, sen kom susanne och hämtade mig klockan tolv och då rasade allting igen.
Men nu är det glada miner igen, ska träffa älsklingen snart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0