Ögontjänare

Fy fan! Har aldrig förr velat komma bort så mycket som nu, Turkiet kommer i rätt läge. Att komma bort från familjen och alla falska fi**or ska bli så jäkla skönt! Det enda folk gör nuförtiden är att klaga och snacka skit. Skaffa er lite mer liv och lite mindre fritid så kanske världen hade blivit en lite gladare plats att leva på! Eller iallafall Limhamn för fy i h*lvete va alla här är riktiga bitterfittor. Ursäkta mitt språk men jag är riktigt trött på allt här, inatt kommer jag bort från folket och miljön och det ska bli så skönt så jag kommer vilja stanna där förevigt.

Och det här med att folk säger åt en att göra si och göra så? Vad fan är det!? Jag går inte efter vad någon annan vill så sköt ert egna och håll sen käften! Och föräldrar är till för att finnas där för en i alla lägen, det är dom som ska backa en och prata en upp på humör igen. Dom ska skydda oss och det är meningen att dom ska vara oroliga men FUCK DET! Från och med nu lever jag som JAG vill och inte som NÅGON ANNAN vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0