Ojdå..

Har glömt skriva heheeh. I måndags gick jag hem och pluggade lite.. sen gick jag till cellos och jobbade. I tisdags var sista dagen i skolan och sen jobbade jag och moa, Efter det åkte vi till stan och såg Insidious på bio. Sjukt äcklig!! Men jättebra också :)
Sen köpte vi mc donalds mat och jag åt en paj och drack halva drickan av  en hamburgare och pommes också...nice..
-
I onsdags (igår) jobbade vi igen och sen träffade vi Alice och Astrid på willys så dom följde med hem, var fett drygt men sen kom johannes och eric och då blev det ändå helt okej kul.. alice och astrid gick vid ett tiden sen stod jag och eric på min balkong i nästan en timme och snackade om allt möjligt, fan va bra han är! ♥ Efter det gick jag in och hoppade på moa och johannes, så gjorde vi dippa som jag råkade kasta ut i vasken.. Sen däckade jag, moa och eric i min säng klockan fyra och johannes i soffan. Vaknade imorse av att moa snarkade så gick och la mig i soffan och vaknade sen av att anna och johan gjorde frukost så jag gick upp och duschade och fräschade till mig sen väckte jag dom så vi gick ner och köpte frukost och nu har johannes och eric gått, ska träffa dom senare och göra mat hos moa och ta det ganska lugnt. Love Life :D
Eric och moa imorse. Vilka sär hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0