Update

Hello boys, min data har varit hos moa och det har varit tufft att leva utan den...nej skoja, jag klarar mig finfint utan den.
De senaste dagarna har jag badat, varit med moa, alice, johannes, eric, sara, felicia, bella och några andra. Vi har badat, festat, umgåts och bara haft det jävligt bra! Moas mamma var i stockholm från torsdag-måndag så det va lite folk här och vi tog det mest lugnt, har kollat massa filmer och levt som fan.. Tjoho livet kan vara bra!
.
I måndags var det sveriges nationaldag och jag var med Alice, johannes och eric. I tisdags var jag i bokskogen med Felicia och igår var vi ute och sprang, med Bella också. Fast vi gick och badade istället, MED KLÄDER PÅ.
-
Idag skulle vi göra coq au vin med bröd (tupp i rödvinssås????) fett bull så vi åkte till stan istället och käkade på subban, Och nu är vi hos moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0