igår

måste skriva snabbt för jag har sjukt bråttom, igår var jag hemma och kollade på OC hela dagen, som vanligt dårå. Sen somnade jag runt fem tiden men pappas kompisar skulle komma så jag städade mitt rum (helt frivilligt + dammsuga) och sen kom anna, evelina, johan och andré hem här och gjorde tacos, sen kom moa och åt. Efter det stack vi ut, träffade på zara, emelie, elliot och victor en snabbis i limhamn. När moa åkte hem typ vid nio så kom Johannes och Eric hit, jag fixade mig en stund sen stack vi till kronprinsen och gick hem till Challe. Sen kom lilla Linnea också. Fett lyckad kväll faktiskt.
Klockan två/halv tre inatt kom jag och johannes hem till honom, låg och snackade, myste och ja allmänt sådära. Nu har jag nästan precis kommit hem och bytat kläder och kladdat på lite smink för Pontus fyllde år igår så nu ska vi hem där och fira honom lite, även om jag bara vill vara hemma nu och göra ingenting. Fast får träffa erika iaf! :) Senare ikväll måste jag plugga... kill me.
Min älskling
.
Jag och Eric hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0