min högsta önskan...

...är att åka till Orange County i Kalifornien där O.C spelas in. Jag får ångest av att kolla på bilder därifrån, jag måååste dit!!
OMG tänk att dom har gått här. alltså innan jag dör ska jag hit, så är det bara. Det är ett löfte till mig själv jag ska hålla ;) Trodde aldrig jag skulle bli så beroende och insatt i en tv-serie och särskilt inte OC som jag tyckte var så jävla tråkigt innan att jag hellre kollade på Dr.Phil (som är pest och pina. finns det ett ordspråk som heter så? Ja bra.) Det finns helt ärligt inget bättre än denna serien. Skrattar och gråter med dom. <33

Kommentarer
Postat av: Julia Krantz

hahaha sukker!!!

Min syster ska flytta dit,

så jag ska åka dit mahaha :D

2011-03-16 @ 15:58:23
URL: http://juliakrantz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0