Sho

Jag hinner verkligen inte skriva mycket mer än att jag och moa gick från Sorush (som bor precis vid gränsen av malmö och bunkeflo) till STAN!! Fattar ni hur jobbigt det var? Nej. Precis. Det tog oss två timmar så klockan fyra satt vi i mcdonalds och åt chicken burgare. Var hemma hos moa vid fem och däckade direkt alltså!
Idag gick vi upp klockan ett, varit seg hela dagen men hennes bror och pappa kom till malmö från Hässleholm så vi mötte upp dom och handlade. Sen började vi med maten, men nu är jag hemma och ska duscha snabbt snabbt snabbt. Mina föräldrar ska ha kompisar från Oxie så jag ska alldeles strax tillbaka till moa igen och äta där. Kvällen var planerad men det gick åt helvete så nu vet jag inte vad som händer. Vi får la se. slänger in bilder imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0