Tankar...

Jag har ingen lust längre. Inte till någonting alls. Skolan går utför, mitt förhållande går utför, kompisrelationer går utför. Hela mitt liv går bara utför, ingenting går rätt och jag orkar inte hålla ihopa allt med ett leende som inte ens är äkta längre. Det känns som att jag försöker förgäves, men det hjälper inget. Innan var jag den som pratade om mina "problem", jag snackade alltid med mina närmsta vänner när jag inte mådde bra, men den tjejen försvann, hon klistrade på ett leende och grävde ner problemen, Men tjejen är tillbaka och nu gräver hon ner humöret och tar fram problemen istället.
Jag pallar heller inte sitta och klaga dag ut och dag in om allt som går snett i livet. Life goes on, även när det inte är som en dans på rosor. Men nu vill jag bara skita i livet, göra som jag vill och göra det precis när jag vill! Men livet funkar inte så, tyvärr. Man får nöja sig med vad man har för en dag försvinner allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0