10 min sen

Naw:) Hur gullig är jag inte... Osminkad, slutkörd med glad!
Jag har gjort typ ingenting idag.. Jag vaknade halv elva, kollade på lite Oth och åt en god frukost. Sen fick jag abstinens och var tvungen att gå ut och träffa någon eftersom jag var inte ute igår och satt inne halva dagen idag, Så jag träffade Alice i limhamn och sen kom moa till Goggan. Jag köpte en sallad som jag åt inne på solariumet och sen vid 4-tiden jobbade jag och moa. Åt ungefär 10 st glassar idag :blush:
Halv sju kom pappa och hämtade mig och så kollade vi på en visning på Ibis hotell där min syster och hennes klasskompisar hade stylat massa personer som 1900-talet till 1990-talet! Det var riktigt kul och min syster lyckades styla hennes pojkvän bra!
Nu ska jag kolla på Oth och sova, imorgon är det skola för mig... Ser absolut inte framemot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0