14 maj

Ajm gåing to tell jo abaut jesterdej. Och om iförrgår-kväll. Vi städade och städade och städade. Sen kom Virre virr och han stannade till lite över tolv. Sen fortsatte jag och Moa & städade lite. Klockan två somnade jag och så gick vi upp sju!! Moa fixade sig och sen körde Robert oss till limhamn, så jag cyklade därifrån hem. :) Min syster fixade mitt hår och jag sminkade mig osv.. Sen kom vi till kyrkan och jag har alltid tyckt att det är himla drygt där men jag klarade mig (TACK GODE GUD?) haha fan va komiskt det där blev..
Efter min lilla konfirmand hade konfirmerat sig åkte vi hem och åt och allt det. Sen åkte vi och jobbade och resten vet ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0