Fredag 7/5

Ja jag skrev ju lite kort om vad jag gjorde igår, och efter jag hade torkat mig (hahaha, varsågoda för informationen!) så träffade jag och Moa felicia utanför mig, sen turades vi om att springa och cykla till min stuga, fast först chillade vi i hammars park. Sen gick vi ut med Dollar och felicia åkte hem. När vi hade ätit osv osv osv cyklade jag och moa till bonnys och sedan satt vi i linnéskolan i 5 minuter med Emelie, Zara, Axel och william tror jag det var.. När vi hade kommit hem träffade vi Linnéa S så satt dom och kollade på Twilight (usch.) och jag bloggade, allt för er:) skämt osido.. Linnéa gick hem ganska snabbt så jag och moa tog cykeln till centrum och träffade victor, sigge och alla dom andra igen.,
-
till slut var det jag, Moa, Sigge, Victor och William som satt på några bänkar i en koisk utanför mig, Lite senare träffade jag och moa på oliver och sture utanför mig så vi snacka lite med dom, kom hem igen klockan tolv och kollade på film, båda däckade..

Och jag har precis kommit hem från en joggingtur!!!! (VET NI HUR LÄNGE JAG HAR VELAT SKRIVA SÅ?? Alltför länge.)(Ni kommer få höra det varje dag.) Nu ska jag käka frulle. Yummi
Moa cyklade in i en bil, skallade mig på läppen och reste sig upp sedan trillade ner till marken. Lyckat Moa!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0