Internet = suger

Vårt internet funkar bara när det själv vill, och min mobil (eller data..?) vill inte riktigt som jag så därför får jag inte över dom nya bilder till datan..
Men iallafall! Igår vet jag helt seriöst inte vad jag gjorde......eller jo! Skoja bara, jag jobbade röven av mig. Fyfan vad mycket folk det var.Äckligt mycket. När jag kom hem halv tio pluggade & åt jag.
Today have I been to school. fin engelska för det första, sen cyklade jag hem och sen ut till farmor och farfar i stugan och åt med pappa. Cyklade hem, pluggade, cyklade till bonnys, sen till cellos och träffade moa sen missade hon bussen och hon åkte kvart över åtta. nu har jag städat rummet och ska plugga. Sug.  Tack för mig
vill shoppppaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0